IGI 2 MultiPlayer – PC

بسیار خوشحال کننده است بعد از ۴ سال گذشتن از بسته شدن سرویس GameSpy دوباره میتوان به روشی دیگر این بازی بسیار دوست داشتنی یعنی iGi 2 را به صورت آنلاین بازی کرد. به لطف یکی از دوستان این آموزش را قرار دادیم که همه دوست داران IGI 2 در بخش آنلاین دور هم جمع شوند و یکی از بهترین اوقات را تجربه کنند. برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

سرویس GameSpy از بخش مولتی پلیر بازی iGi 2 پشتیبانی میکرد اما در سال ۲۰۱۳ این سرویس بسته شد و بسیاری از بازی های محبوب دیگر امکان آنلاین بازی کردن را نداشتند نمونه اش iGi 2 و مجموعه بازی های Stronghold !

شما برای اینکه این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید ابتدا نیاز دارید بازی را به صورت کامل دانلود کنید. برای اینکه بازی را دانلود کنید کلیک کنید تا به پست دانلود این بازی ارجاع شوید.

مرحله دوم دانلود پچ آنلاین به حجم ۱۹۴ مگابایت است که میتوانید آن را در پایین این مطلب دانلود کنید.

پچ را که دانلود کردید به طور کامل استخراج کنید و محتویات آن را به پوشه pc که دربین فایل های بازی IGI 2 است انتقال دهید .

پوشه بازی شما باید به این صورت باشد:
igi 2 multiplayer

چون این برنامه به زبان جاوا نوشته شده است شما نیاز به آخرین نسخه JAVA RE هستید که میتوانید در خیلی سایت های دیگر آن را پیدا و دانلود کنید.

بعد از اینکه انتقال به پایان رسید  IGI-2 Multiplayer Launcher v9.0.1.exe را اجرا کنید.

igi 2 multiplayerتصویری از محیط برنامه

 

بروی یک سرور دوباره کلیک کنید تا اطلاعات سرور نمایش داده شود و بعد بروی Join Server کلیک کنید و در پنجره باز شده نامی دلخواه وارد کنید تا وارد سرور شوید.

کمی وارد شدن به سرور طول خواهد کشید ، پس صبر کنید تا سرور کامل بالا بیاید.

بعد از آن میتوانید اسکین مورد نظرتان را انتخاب کنید و اسلحه مورد علاقتان را بخرید. (مانند کانترهای قدیمی)

در حال حاضر تعداد خیلی کمی سرور فعال است و علاوه بر آن پینگ خوبی ندارد یعنی همراه با لگ و مقداری پاکت لاز بازی خواهید کرد.

در صورتی که کسی سروری زد میتواند در کامنت اعلام کند حتما در اینجا نام سرور نوشته خواهد شد.

همچنین در صورتی که علاقه داشتید میتوانید نام خودتان در بازی را در کامنت بگذارید .

این روش تست شده و هیچگونه مشکلی ندارد.

 

توجه: برای اینکه بتونید مولتی پلیر بازی کنید باید حتما آخرین نسخه آن را نصب کنید.


نسخه ۹٫۲:

آخرین نسخه ای که منتشر شده است ۹٫۲ میباشد. در صورتی که شما نسخه ۹٫۰ یا ۹٫۰٫۱ را داشتید تنها کافیست فایل آپگرید آن را که حجمی حدود ۱۱۷ مگابایت دارد را دانلود کنید و جایگزین فایلهای قبلی در پوشه بازی کنید.

و اگر برای اولین میخواهید نصب کنید باید نسخه کامل را دریافت کنید.

 

در صورتی که قصد ساخت سرور آن را بروی سرور مجازی دارید میتونید فایل سرور را جداگانه دانلود کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی برای راه اندازی سرور و حل مشکلات داشتید میتونید در کامنت مطرح کنید.